Zdrowe odżywianie

Rada nr 1

Jedzenie zdrowego śniadania, zwłaszcza tego bogatego w białko, zwiększa uczucie sytości i niweluje uczucie głodu w ciągu dnia. Ponadto za pomocą funkcjonalnego rezonansu magnetycznego odkryto, że duża ilość białka na początku dnia zmniejsza ilość wysyłanych do mózgu sygnałów odpowiedzialnych za motywację do jedzenia i jedzenia „w nagrodę”. „Wszyscy wiedzą, że jedzenie śniadania jest ważne, ale nadal niewiele osób uważa to za swój priorytet”. Dlatego starajmy się nie zapominać o tym najważniejszym w ciągu całego dnia posiłku. Nie musi być on obfity, ale odżywczy.

Rada nr 2

Wypij przed treningiem pare łyków mocnej czarnej kawy. Pobudzisz ciało do pracy, twój trening będzie intensywniejszy. Dzięki zwiększeniu ciśnienia automatycznie podgrzejemy ciało i przyspieszymy spalanie tłuszczu!
Picie kawy na około pół godziny przed treningiem zwiększa termogenezę oraz sprzyja redukowaniu masy ciała ze względu na wzmożoną lipolizę czyli rozkład tłuszczów a to szczególnie ważne przed ćwiczeniami.

Rada nr 3

Po przebudzeniu jedz bezpośrednio śniadanie a później ustał kolejne posiłki co 3 godziny. Dzięki regularnym posiłkom będziesz najedzona, nie będziesz miała chęci na słodycze, będziesz odżywiona i pełna energii, twój metabolizm się przyspieszy a brzuch szybko zrobi się płaski.

Rada nr 4

Większość ludzi nie ma pojęcia, jak dużo wody powinno się pić w ciągu dnia. Bez wody organizm uległby zatruciu poprzez toksyny i inne efekty uboczne metabolizmu. Woda, najlepiej mineralna niegazowana lub wcześniej przegotowana i przefiltrowana, jest kluczowa dla poprawnego trawienia pokarmów. Krótko mówiąc pij 2-4 l czystej wody dziennie by zredukować tłuszcz !

Woda na odchudzanie jest niezastąpiona. Oczyszcza organizm z toksyn i przyspiesza procesy metaboliczne. Dzięki niej odchudzanie przebiega efektywniej, a tkanka tłuszczowa jest spalana zdecydowanie szybciej.

Rezultatem picia niedostatecznej ilości wody są często problemy z nadwagą, zaparcia, osłabienie mięśni, bóle stawowe, przesuszenie skóry i osłabienie. Woda na odchudzanie to ważny element diety. Codzienne dostarczanie organizmowi właściwej porcji płynów jest kluczem do zrzucenia zbędnych kilogramów. Jeśli chcesz zadbać o sylwetkę i pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, koniecznie pij wodę mineralną. Bez wody organizm nie jest w stanie przeprowadzić wielu przemian biochemicznych, w tym spalać spożytych pokarmów.

Rada nr 5

Jedz produkty pełnoziarniste (ciemny, chleb, ciemny makaron, ciemny ryż, kasze).
Te produkty dadzą ci na dużej sytość, przyspiesza prace metabolizmu, zahamują łaknienie na słodycze i dadzą sile ? za czym idzie szybkie gubienie cm w brzuchu!

Przede wszystkim zawierają bardzo dużo błonnika. Jest to substancja, dzięki której nasze jelita lepiej pracują. Im więcej błonnika, tym lepsza perystaltyka jelit, a co za tym idzie brak uczucia wzdęcia, które jest znane wielu kobietom. Błonnik jest także substancją niezbędną przy odchudzaniu ze względu na swoje oczyszczające właściwości.

Ponadto, produkty pełnoziarniste bogate są w witaminy z grupy B, witaminę E a także minerały takie jak selen, cynk, miedź, magnez, żelazo i fosfor. Dzięki temu, systematycznie spożywając wzmacniasz nie tylko serce, ale także włosy, skórę i paznokcie. W pełnym ziarnie znajdują się też fitoestrogeny, które chronią ludzki organizm przed nowotworami (szczególnie przed rakiem jelita grubego) i chorobami układu krążenia, w tym także żylakami i hemoroidami. Co więcej, spożywając produkty pełnoziarniste zapobiegasz ryzyku udaru mózgu i cukrzycy.